søndag 6. november 2011

Gratis!

De som liker å gjør et kupp kan prøve å få tak i ønskede skatter på freecycling, finn gis bort annonser eller facebook gi bort grupper. Jeg har selv brukt freecycling mye da jeg bodde i utlandet og er sikker på at det går ann å innredde en hel leilighet med fine gratis møbler om man har tålmodighet. Freecycling har også en Oslo gruppe. Selv om den ikke er så aktiv som jeg er vant til fra utlandet har jeg alltid fått det jeg ville og blitt kvitt det jeg ville. I min freecycling historie har jeg blant annet greid å kvitte meg med bokhyller, blomster, DVD caser som jeg ikke trengte mer og har fått tak i blant annet en kjempe god støvsuger, en symaskin og sylteglass. Kan bare anbefale dette. Fra andre har jeg hørt lignende historier om finn gratis annonser og facebook gi bort. Det finns sikkert flere steder bare man ser seg om...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar